miercuri, 26 mai 2010

Salvati 5 pisoiasi

Am gasit in spatele blocului 5 pisoiasi mici si draguti. Nu avem experienta cu pisoii, dar din ce ne-a spus doctorul veterinar la care am fost cu unul dintre ei, ar avea pina in 2 saptamini. Primul a fost gasit vineri in scara blocului abia miscand, iar ceilalti patru fratiori luni, abandonati in spatele blocului unde se jucau copii mici cu ei lovindu-i cu piciorul.

Din cite ne-am dat seama sint 4 baietei si o fetita. Am cumparat litiera si se pare ca toti sint invatati sa o foloseasca.

Acum citeva cuvinte legat de fiecare pisoi.

Papadie - fetita grupului, este foarte cumine si linistita













Mamosul este baietel, este cel care intervine cind sint lupte intre ceilalti pisoi, sau care sta si se joaca cu Papadie care de fel e mai linistita si retrasa.


Rocky este voios si curios din fire


Baloo, chiar daca nu se vede in poza, este cel mai mincacios dintre ei si trebuie sa se asigure intotdeauna ca nu ramine mincare in farfurie cind le punem mincarica


Tigrut este un roscat dungat dragut, plin de viata



I-am luat in casa, dar din pacate putem sa ii mai tinem maxim 2-3 zile. Daca sinteti iubitori de animale din Bucuresti sau zonele apropiate si doriti sa luati in adoptie unul sau mai multi pisoiasi va rog sa ne contactati pe email la daniels.1977@gmail.com sau la telefon 0724.010.097.

Am dori sa le gasim cit mai repede o casuta la fiecare, altfel am putea fi nevoiti sa ii lasam unde i-am gasit in speranta ca vor fi gasiti de altcineva care va putea sa aiba grija de ei pentru mai mult timp.

Un comentariu:

  1. Daca faceti o fapta buna faceti-o pana la capat. Nu ii abandonati si aveti rabdare ca se vor adopta.

    RăspundețiȘtergere